תחנה שביעית – כשאין ציפיות יש חוויות

אחת ההחלטות שקיבלנו לפני שטסנו, היא שאנחנו לא ממהרים לשום מקום, שום דבר הוא לא בגדר חובה (חוץ משייקספיר) ואת כל התוכניות שלנו אנחנו יכולים לשנות אם יהיה משהו שנרצה יותר.

כשתכננו את הטיול, חיפשנו מידע על מעגלי שדות חיטה. לא היה באינטרנט מידע. מסתבר שהחייזרים (או מי שלא יהיו) מתחילים את העבודה שלהם רק בסביבות מאי ולכן לא היה מידע. ולכן גם, כשתכננו את הטיול, לא תכננו ללכת למעגלי שדות חיטה.
בערב הראשון שלנו בגלסטנבורי, פגשנו אומנית, שסיפרה לנו שדווקא יש שדות חיטה במרחק של שעה מגלסטנבורי. נכנסו לאינטרנט לחפש. כל המידע הכי מעודכן נמצא באתר הזה: http://www.cropcircleconnector.com/interface2005.htm

היו שני מעגלי חיטה. שניהם במרחק של שעה מגלסטנברי :
"אתמול גילינו שהם (החוצנים/חייזרים/מי שזה לא יהיה) עשו מעגל תבואה כמה ימים לפני שבאנו בצורת פנטגרם כפול!! ממש הסמל שלי. הייתי בשוק! זה כל כך לא נפוץ והנה הם עשו את הסמל שלי בדיוק, כולל המעגל בפנים והמעגל בחוץ"

נרטבתי כולי מהנסיון אבל לא הגעתי להיות בתוך הסמל שבתוך שדה החיטה

אם עוד לא הבנתם, אני נמצאת באסכולה שמאמינה בחייזרים או ביישויות. ולראות את הסמל שלי, באמצע אנגליה, בדיוק כשאני מטיילת, זה ריגש אותי בצורה כזו, ששום מילה לא תתאר את החוויה.

אז נכנסו לאתר, קיבלנו נ.צ. והגענו לשדה המיועד והתחלנו לחפש: "נסענו בדרך צדדית ואז ראיתי אותו – מגניב!!!
ניסיתי אח"כ להיכנס לשדה (בדרכים לא חוקיות בעליל) כדי להגיע, אבל הבנתי שאני לא מוכנה לפגוע בתוצרת החקלאית של בעל השדה בשביל זה. אם היתה דרך או אם מישהו כבר הרס- הייתי הולכת בדרך שכבר עשו עבורי, אבל להרוס כדי לראות – לא התאים לי.
נרטבתי כולי מהנסיון אבל לא הגעתי להיות בתוך הסמל"
זה מה שאני הצלחתי לראות:

Image00290

וככה הוא נראה במבט על:
מעגל

התמונה לקוחה מתוך האתר: http://www.cropcircleconnector.com/2016/willoughby/willoughby2016a.html

למזלי, באותו היום, לפני שיצאנו להרפתקה הזאת, הלכנו למכבסה וכיבסנו בגדים, כך שהיו לי באוטו בגדים להחלפה (הייתי רטובה מכף רגל ועד חולצה). אחרי שהתייבשתי אמרתי לזיו, "בוא נבדוק איפה סטונהנג'." להפתעתנו גילינו שהיא במרחק של 15 דקות נסיעה.

אז נסענו לסטונהנג' (Stonehenge):
"דווקא לא היה מלא בתיירים כמו שחששנו. אים ספק שהאבנים של אווברי הרבה יותר מרשימות. בעיקר כי אפשר להתקרב אליהן. כאן היה מעגל מוזאוני. יש שביל הליכה וזהו. אסור היה להתקרב לאבנים ובכל זאת. היה לי חזק המקום. הטקסיות, השירה יצאה ממני"

Image00298Image00312ההשראה האמיתית לפסל האדם החושב…

Image00313הייתי חייבת לצלם את האבן. לא בגלל הגודל שלה, אלא בגלל הפרצוף שלה…

Image00311

אני שמחה שנסענו לסטונהנג'. כנראה, שכשמגיעים למקומות ואין ציפיות הדברים קורים. תנו לי מעגל, תנו לי אנרגיה עתיקה ואני עפה.

הסתובבנו בסטונהנג', השירה השבטית, שאני מחוברת אליה מהבטן כבר שנים איימה להתפרץ מתוכי ולכן שרתי ומצאתי, שלמרות שאף אחד לא מכיר אותי ואני יכולה להיות ולעשות מה שאני רוצה, ואין כמו סטונהנג' להתחבר לעצמך ולהיות הכי את, התפדחתי. לא נתתי לעצמי 100% אפשרות לבטא את עצמי והאמת, זה מתסכל. וזה רק מראה, כמה הכבלים שלנו הם אנחנו ולא הסביבה.

סיכום היום: סטונהנג' – לא מה שחשבתם. אם אתם מחליטים כן להגיע- תגיעו בלי ציפיות. ככה יש סיכוי יותר גדול שתחוו משהו. ולגבי מעגלי התבואה, חדוות החיפוש היא בעצמה כייף ומעניין. אם אתם מגיעים לאנגליה בזמן שיש מעגלי תבואה, תבדקו עם עצמכם אם יש לכם זמן פנוי כדי "לצוד" אותם. אם לא, מספיק להסתכל באתר.

עוד מהבלוג

פתאום היא מרגישה שאין לה רגליים

מהי קארמה

הצטרפו לקבלת הניוזלטר שלי

אני רוצה להמליץ על הקורס קונסטלציה קארמתית .

הקורס נותן נקודת מבט חדשנית ומרעננת על שיעורי חיים גלגולים וקארמה.

יעל העבירה את החומר בצורה מסודרת ובהירה תוך הקשבה רבה לקבוצה ולצרכים שעלו ממנה.

רוית

ממליצה בחום רב על קורס הקונסטלציה הקארמתית.
הלמידה פותחת אופקים חדשים וחשיבה אחרת ושונה לפתרון קונפליקטים אישיים, הבנה מאיפה הם מגיעים ולהפריד מעורבות ע"מ לשחרר את הקושי שהגיע לחיים הללו.
קשיים שיש לנו עם אנשים, שהם תולדה של העבר, גם הם מתגלים ומובנים.
הרעיון לשחרר מעורבבות ולהפריד בין מה שקרה בגלגול אחר למה שהבאנו איתנו לחיים הללו.
לקחת את החוזקות ולהשאיר את הקושי במקום אליו הוא שייך.

קורס מרתק, מסקרן ומעניין מאד.
כלי נוסף לארגז הכלים התורם לרווחתו של האדם.

צביה כהן צדק

קשה לי להסביר מילים את שיטות הטיפול של יעל, אך החשוב הוא החוויה שלהן בגוף, בנפש, בראש והן פשוט עובדות. יעל כמטפלת לא חושבת שהיא יודעת מה את צריכה או הכי טוב עבורך, היא לא מתנשאת ,היא מכילה ואחד הדברים שהיא נתנה לי זו היכולת לשנות דברים גם כאשר הכל נראה אבוד ושחור. זה מעבר לתחושת תקווה, זו תחושת מסוגלות, הסתכלות אחרת על מצבים ורגשות ובתוך הטיפול היא מצליחה לתת את  התמיכה שתאפשר למטופל לפעול בעצמו.  תחילה הדברים נראים מוזרים בטיפול אך מהר מאוד מבינים שלא צריך להבין אלא להרגיש ומבחינים  בשינוי מהר.  אני ממליצה בחום ועדיין ממשיכה ללכת ליעל.

אביטל (שם בדוי)

אין רגע דל במודולה (בלימודי) לקונסטלציה קארמתית, שיעל עיני מעבירה, המאתגרת את המוכר והידוע ברמות על. עבורי ועבור הקבוצה.
יעל יצרה מיכל בטוח להסתקרן ולחקור את הלא נודע, הוליכה צעד צעד את המודעות לעולמות שמעבר, בנינוחות, מקצועיות וחכמה. הייתה לי זכות גדולה ללמוד ממך ואתך יעל יקרה .
העולם שלי התרחב, הראיה שלי בהירה יותר, והמיכל גדל.
מכירה ומוקירה על כל ההתנסויות, כול רגע ורגע של למידה במסע, שממנה חזרתי מלאה במתנות.
תודה מכל הלב.

 

דיאנה  גלזר   MSC

יעל התגלתה כאשת מקצוע מהשורה הראשונה, גם בקונסטלציה משפחתית וגם בטיפול בכלל.
בדרך הלימוד שלה, יעל מנגישה את השיטה בקלות לתלמידים תוך התוויית דרכי עבודה וכלים המאפשרים להתחיל לעבוד אפילו לכאלה שבתחילת הדרך. היא עושה זאת בנעימות, בגובה העיניים, מעודדת ומעבירה ביטחון למתחילים.
בדרך עבודתה, היא מגלה אף אחריות רבה.

הגר, מטפלת רגשית בשיטות קצרות טווח

״ אצל יעל עיני למדתי יותר ממודולה אחת והסיבות לכך הן רבות. ראשית  המידע הועבר בצורה עניינית ובהירה, אבל ידע הוא רק ידע, ואני התחברתי בעיקר לחשיבה הפתוחה, לחיבורים המעניינים בין הדברים שעולים כמו באקראי ואשר הובילו אותי לגילויים אישיים חשובים. אהבתי ועדיין את היחס האישי אשר מעורר תחושה של אכפתיות אמיתית ורצון אישי לתרום ולעזור.

אטי תירוש, מאמנת מטפלת ומנחה בגישות משולבות

רוצים לדעת יותר?יש לכם שאלות? צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים
ואחזור אליכם בהקדם

רוצים ליצור שינוי בחייך?
יש לכם שאלות? צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן