מהראש שיחררתי, אבל יש משהו שמחזיק ביניינו, אני עדיין מחוברת אליו". אני מביאה ייצוג למה שמחבר ביניהם ומבינה שמדובר בסיפור קארמתי ואני מביאה ייצוג ל"קארמה משותפת".
נניח ואדם סובל מעניינים כספיים. שוב ושוב הוא מפסיד כספים. אפשר לומר שהקארמה שלו בכל מה שקשור לכספים היא "שלילית".
האם "לשחרר את הקארמה", משמעותו שהוא יפסיק להפסיד ויתחיל להרוויח?