קמתי במצב רוח רע

קמתי במצב רוח רע. אני עובדת כבר זמן מה, על שיווק של פרויקט שמאוד חשוב לי ולכאורה אין התקדמות.

אני מבואסת. מבואסת שלא קורה כלום, מבואסת שאני משקיעה אנרגיה ונזכרת בכל הפעמים בשנים קודמות שעסקתי בשיווק וזה לא הצליח לי.

ואז אני קולטת! מה שקורה עכשיו זו הזדמנות לניקוי!

הכל זה זכרונות. כל הממשקים שלנו עם אנשים וגם עם דברים בכלל זה זכרונות ובכל פעם, שאני בממשק עם מישהו או משהו- לפי הא'ופנופונו- יש לי הזדמנות לנקות.

 

זכרונותינו משמרים את העבר ומונעים מאיתנו להיות ב"כאן ובעכשיו"

אז אני משחררת. אומרת "תודה" ומבקשת מאלוהים ומהילד הפנימי שבתוכי שינקה. שינקה את כל הזכרונות האלו. כן, כבר שיווקתי בעבר. כן, דברים ששיווקתי לפעמים הצליחו ולפעמים לא. אבל (וזה אבל חשוב!), היום אני אחרת! ובכל פעם, שאני שוכחת ונזכרת בעבר, אני עושה לעצמי עוול. לפעמים הזיכרון מודע ולפעמים הוא לא. זה מעניין, כי ספציפית, לפרויקט הזה אני יודעת שאני פועלת אחרת. ערוצי השיווק והפרסום שבחרתי הם אחרים, השקעת האנרגיה שלי היא אחרת ואני אחרת. אחרי שנתיים שלא שיווקתי ולא פרסמתי כלום- חזרתי לשוק אחרת ולכן אמירות כמו "הייתי שם פעם", הן אמירות של היאחזות. הן אמירות של היתקעות והן אמירות של זכרונות, וברגע שאני שמה לב לכך, אני מנקה: "תודה", "תודה", "תודה". מנקה. אין לי חפץ בזכרונות האלו, למעשה אין לי חפץ בזכרונות בכלל. בכל רגע נתון- כשאני חיה את ההווה, אני מי שאני בכאן ובעכשיו ו לא מי שהייתי בעבר וגם לא לפני רגע. בכל רגע נתון במשך היום, מבחינה פיזיולוגית דברים מתים בתוכי ודברים חדשים נוצרים (תאים, רקמות וכו'). בכל רגע ורגע בחיי- אני חדשה, אני מתחדשת, אני מתקדמת ולכן הזיכרונות, בעיני הם כמו תאים מתים, שמונעים מהתאים החדשים להיווצר. הם מונעים מתהליך ההתחדשות של הגוף ושל ההוויה לקרות.

אז אני מנקה. "תודה", "תודה", "תודה". כי אני לא רוצה את הזכרונות האלו, ויותר נכון יהיה להגיד כי אין לי בהם צורך. אני במקום אחר. אני בהווה ב- "כאן ובעכשיו" ולא בעבר. זכרונותינו משמרים את העבר ומונעים מאיתנו להיות ב"כאן ובעכשיו".

תהליך הניקוי, כפי שאני משתמשת בו הוא תהליך הניקוי של הא'ופנופונו. לפי הא'ופנופונו- אין אחר. כל מה שקורה לי בחיי זה זכרונות. כל ממשק שלי עם אדם, עם מישהו או משהו זה, למעשה תהליך הצפה של זכרונות (כביכול, אני לא באמת רואה את האדם שממולי אלא רק את הזכרונות שהוא מעורר בי).

וכדי להיות מסוגלת לראות את האדם שממולי, אני צריכה לנקות את הזכרונות, אז ההוייה האמיתית שלי נגלית וגם ההוויה האמיתית של מי שממולי והדיאלוג והקשר משתנים.

כדי לנקות אני צריכה לקחת 100% אחריות על חיי ולכן, כשאני פוגשת בזכרונות (או בכלל במהלך היום, גם אם אין לי משהו קונקרטי שאני חושבת שאני צריכה לעבוד עליו) אני אומרת: "סליחה שיצרתי את זה בתוכי". המשפט הזה הוא משפט של לקיחת אחריות ובקשת סליחה (סליחה מעצמי וסליחה לעצמי ולא כהתנצלות לאדם שמולי).

המשפט השני, שאני אומרת: "אני אוהבת אותך"- ליישות האלוהית באשר היא (אין כאן התייחסות לאמונה דתית כזו או אחרת). משמעות המשפט, בעיני- אני מאמינה בך ומשחררת לטיפולך את הזכרונות שלי.

 והמילה השלישית שאני אומרת: "תודה"- תודה שאתה מנקה ממני את הזכרונות שלי.

 לא חייבים להגיד את כל שלושת המשפטים. אפשר פשוט להגיד "תודה" ולדעת שהעבודה נעשית.

היום, כשהרגשתי רע עם עצמי, נזכרתי בהרצאה של מאבל כץ, האשה שמפיצה את הא'ופנופונו בחו"ל ובישראל. היא סיפרה בהרצאה, שכשהיא למדה את הא'ופונופונו היא הייתה בתוך תהליך של גירושין והגרוש שלה כל הזמן היה מתקשר והיא הייתה מתעצבנת מזה, עד שלפתע (אחרי כמה ימים של סמינר) היא הבינה, שבכל פעם שהוא מתקשר, הוא נותן לה הזדמנות לנקות. כשנזכרתי בזה, זה מיד התחבר לי מצב הרוח שלי ולתחושות שלי והבנתי שקיבלתי מתנה. יש לי הרבה זכרונות מניסיונות השיווק שלי במהלך חיי כעצמאית (לא כולם רעים) וכעט, כשאני בדרך חדשה- הגיע הזמן לנקות את הזכרונות האלו ולחיות באמת בדרך החדשה.

                                                                                                              תודה (-:

מאמר נוסף על הא'ופונופונו: https://opentolife.co.il/%d7%94%d7%90%d7%95%d7%a4%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%a4%d7%95%d7%a0%d7%95/ 

עוד מהבלוג

פתאום היא מרגישה שאין לה רגליים

מהי קארמה

הצטרפו לקבלת הניוזלטר שלי

אני רוצה להמליץ על הקורס קונסטלציה קארמתית .

הקורס נותן נקודת מבט חדשנית ומרעננת על שיעורי חיים גלגולים וקארמה.

יעל העבירה את החומר בצורה מסודרת ובהירה תוך הקשבה רבה לקבוצה ולצרכים שעלו ממנה.

רוית

ממליצה בחום רב על קורס הקונסטלציה הקארמתית.
הלמידה פותחת אופקים חדשים וחשיבה אחרת ושונה לפתרון קונפליקטים אישיים, הבנה מאיפה הם מגיעים ולהפריד מעורבות ע"מ לשחרר את הקושי שהגיע לחיים הללו.
קשיים שיש לנו עם אנשים, שהם תולדה של העבר, גם הם מתגלים ומובנים.
הרעיון לשחרר מעורבבות ולהפריד בין מה שקרה בגלגול אחר למה שהבאנו איתנו לחיים הללו.
לקחת את החוזקות ולהשאיר את הקושי במקום אליו הוא שייך.

קורס מרתק, מסקרן ומעניין מאד.
כלי נוסף לארגז הכלים התורם לרווחתו של האדם.

צביה כהן צדק

קשה לי להסביר מילים את שיטות הטיפול של יעל, אך החשוב הוא החוויה שלהן בגוף, בנפש, בראש והן פשוט עובדות. יעל כמטפלת לא חושבת שהיא יודעת מה את צריכה או הכי טוב עבורך, היא לא מתנשאת ,היא מכילה ואחד הדברים שהיא נתנה לי זו היכולת לשנות דברים גם כאשר הכל נראה אבוד ושחור. זה מעבר לתחושת תקווה, זו תחושת מסוגלות, הסתכלות אחרת על מצבים ורגשות ובתוך הטיפול היא מצליחה לתת את  התמיכה שתאפשר למטופל לפעול בעצמו.  תחילה הדברים נראים מוזרים בטיפול אך מהר מאוד מבינים שלא צריך להבין אלא להרגיש ומבחינים  בשינוי מהר.  אני ממליצה בחום ועדיין ממשיכה ללכת ליעל.

אביטל (שם בדוי)

אין רגע דל במודולה (בלימודי) לקונסטלציה קארמתית, שיעל עיני מעבירה, המאתגרת את המוכר והידוע ברמות על. עבורי ועבור הקבוצה.
יעל יצרה מיכל בטוח להסתקרן ולחקור את הלא נודע, הוליכה צעד צעד את המודעות לעולמות שמעבר, בנינוחות, מקצועיות וחכמה. הייתה לי זכות גדולה ללמוד ממך ואתך יעל יקרה .
העולם שלי התרחב, הראיה שלי בהירה יותר, והמיכל גדל.
מכירה ומוקירה על כל ההתנסויות, כול רגע ורגע של למידה במסע, שממנה חזרתי מלאה במתנות.
תודה מכל הלב.

 

דיאנה  גלזר   MSC

יעל התגלתה כאשת מקצוע מהשורה הראשונה, גם בקונסטלציה משפחתית וגם בטיפול בכלל.
בדרך הלימוד שלה, יעל מנגישה את השיטה בקלות לתלמידים תוך התוויית דרכי עבודה וכלים המאפשרים להתחיל לעבוד אפילו לכאלה שבתחילת הדרך. היא עושה זאת בנעימות, בגובה העיניים, מעודדת ומעבירה ביטחון למתחילים.
בדרך עבודתה, היא מגלה אף אחריות רבה.

הגר, מטפלת רגשית בשיטות קצרות טווח

״ אצל יעל עיני למדתי יותר ממודולה אחת והסיבות לכך הן רבות. ראשית  המידע הועבר בצורה עניינית ובהירה, אבל ידע הוא רק ידע, ואני התחברתי בעיקר לחשיבה הפתוחה, לחיבורים המעניינים בין הדברים שעולים כמו באקראי ואשר הובילו אותי לגילויים אישיים חשובים. אהבתי ועדיין את היחס האישי אשר מעורר תחושה של אכפתיות אמיתית ורצון אישי לתרום ולעזור.

אטי תירוש, מאמנת מטפלת ומנחה בגישות משולבות

רוצים לדעת יותר?יש לכם שאלות? צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים
ואחזור אליכם בהקדם

רוצים ליצור שינוי בחייך?
יש לכם שאלות? צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן