הילינג- ריפוי אנרגטי

לתחום ההילינג הגעתי, לאחר שבשלושה טיפולים, דברים מהותיים בחיי השתנו.

דברים שידעתי, ששנים של טיפול פסיכולוגי כלשהו, לא היו משנים.

כמה חודשים לאחר מכן, מצאתי את עצמי שוכבת במיטה ופרצי אנרגיה יוצאים מכף ידי. באותו הזמן סבתי הייתה מאושפזת בבית חולים חסרת הכרה.

הכאב של האנרגיה שיוצאת מידיי, והתחושה שעלי לעשות משהו עם הידיים שלי, ועם האנרגיה הזאת, גרמו לי לדמיין את סבתי ולראות כיצד אני עוטפת אותה באור לבן וצהוב, כחלק מטיפול מרחוק.

סבתי מעולם לא התעוררה מהתרדמת שלה, אך אני מאמינה בכל ליבי, שעצם העובדה שטיפלתי בה, איפשרה לנשמתה להירפא, לפני שהייתה מוכנה לעזוב את האדמה הזו.

 

כולנו גופים אנרגטיים. מחשבה היא אנרגיה, הגוף הפיזי הוא אנרגיה ומחלה היא ביטוי פיזי של אנרגיה.

מהו הילינג?

הילינג הוא ריפוי אנרגטי. זהו טיפול שמתמקד באנרגיה שנמצאת מסביבנו (הילה- אאורה) ובאנרגיה שנמצאת בתוכנו.

אין דרך אחת לטפל בהילינג. הילרים שונים יטפלו בדרכים שונות.

בבסיס השיטה נעוצה העובדה שכולנו גופים אנרגטיים. מחשבה היא אנרגיה, הגוף הפיזי הוא אנרגיה ומחלה היא ביטוי פיזי של אנרגיה.

בהילינג, המטרה היא להעלים את האנרגיה שגורמת למחלה. כאשר האנרגיה שגורמת למחלה נעלמת, גם המחלה נעלמת.

מה זה נותן לי?

הטיפול בהילינג מתמקד הן ברובד הנפשי והן ברובד הפיזי. ברובד הנפשי, הדבר בא לידי ביטוי בהפחתה משמעותית (עד העלמה בכלל) של מצבים נפשיים כגון לחץ, פחדים, דימוי עצמי, ועוד.

ברובד הפיזי, הדבר בא לידי ביטוי בהיעלמות של סימפטומים פיזיים כגון, מיגרנות, מעי רגיז, דלקות חוזרות ונשנות וכו'.

ההילינג יכול להעלים מחלה בהתהוותה, או להכהות כאב. אחד המטופלים שלי, בא אלי עם כאב גרון מאוד חזק, לאחר הטיפול הוא חש כיצד כאב הגרון, הלך ונעלם, עד שבבוקר למחרת כבר לא כאב לו הגרון.

למטופלת אחרת שלי, הייתה דלקת בגיד של הירכיים. הכאב הקרין על כל הרגל והיא גררה את הרגל שלה. תהליך האבחון הקונבנציונלי לקח יותר מחודש. באותה תקופה, ולפני שהדלקת אובחנה, בשני טיפולים קצרים, מיקדתי את הכאב באזור הדלקת עצמה (במקום בכל הרגל), דבר שאיפשר לה ללכת בצורה חופשייה יותר.

מעבר לטיפול הפיזיולוגי במחלות או בסימפטומים, ההילינג פועל גם במישור המנטאלי- ריגשי.

אנחנו חיים היום בעולם לחוץ ומלחיץ. מניסיוני, הדבר הראשון שההילינג עושה, זה להרגיע את המערכות שלנו (הן פיזי והן רגשי). הוא מאפשר לנו להיות שלווים יותר. כשאנחנו שלווים יותר, אנחנו יכולים להיות ממוקדים יותר, פנויים רגשית לחוות דברים נוספים בחיים, ולקבל החלטות באופן שקול.

ההילינג מאפשר לנו, בלי הצורך להיות "מודעים" או "לדבר על הדברים", לשנות התנהגות. אני אישית הפכתי, בזכות ההילינג, לאדם ספונטאני יותר. אני יכולה להעיד כי בזמן ההיריון שלי, ההילינג איפשר לי להיות שלווה ורגועה, מה שאיפשר לי ללדת כפי שרציתי ולקבל ילד שליו ורגוע.

איך נראה טיפול בהילינג?

בהילינג, כפי שאני מטפלת, האדם שוכב על מיטת טיפולים ואני עוברת מעל הגוף שלו  וחשה את האנרגיה. מקומות בהם נמצאים עומסים של אנרגיה, הם מקומות שיש לטפל בהם, שכן הם מעידים על ליקוי כלשהו (ייתכן והליקוי הוא נפשי וייתכן והליקוי הוא פיזי. בנוסף, ייתכן והעומס האנרגטי מעיד על התפתחות של משהו שהמטופל טרם חש בגוף הפיזי). הטיפול מתבצע ברמה של אנרגיה. אני, כמטפלת, מושכת את עומס האנרגיה מהגוף של המטופל ומכניסה לתוכו אנרגיה נקייה.

כל מטופל חווה את התהליך הטיפולי בצורה אחרת: ישנם מטופלים אשר חווים תחושות אנרגיה שונות (זרימה, חום, קור וכדו'), מטופלים אשר רואים צבעים, חזיונות, או דברים שונים הקשורים לתהליך הטיפולי, וישנם מטופלים אשר חווים רגיעה. כך או כך, התהליך מתחיל במפגש הטיפולי וממשיך גם אחר כך, כאשר שינויים בהתנהגויות, בתגובות, ובאורח החיים קורים באופן הטבעי ביותר לנו.

ההילינג עושה דברים רבים, הוא מאפשר למיגרנות, לאסטמה, לכאבי מחזור, לדלקות חוזרות ונשנות, ללחץ, לדימוי עצמי נמוך, לפחדים, טראומות ועוד להיעלם.

הוא מאפשר לנו לחוות את החיים מהמקום הטוב שלהם, המקום המכיל וההרמוני ומאפשר לשינויים לקרות באופן טבעי והרמוני עם מה שמתאים לנו.

עוד מהבלוג

פתאום היא מרגישה שאין לה רגליים

מהי קארמה

הצטרפו לקבלת הניוזלטר שלי

אני רוצה להמליץ על הקורס קונסטלציה קארמתית .

הקורס נותן נקודת מבט חדשנית ומרעננת על שיעורי חיים גלגולים וקארמה.

יעל העבירה את החומר בצורה מסודרת ובהירה תוך הקשבה רבה לקבוצה ולצרכים שעלו ממנה.

רוית

ממליצה בחום רב על קורס הקונסטלציה הקארמתית.
הלמידה פותחת אופקים חדשים וחשיבה אחרת ושונה לפתרון קונפליקטים אישיים, הבנה מאיפה הם מגיעים ולהפריד מעורבות ע"מ לשחרר את הקושי שהגיע לחיים הללו.
קשיים שיש לנו עם אנשים, שהם תולדה של העבר, גם הם מתגלים ומובנים.
הרעיון לשחרר מעורבבות ולהפריד בין מה שקרה בגלגול אחר למה שהבאנו איתנו לחיים הללו.
לקחת את החוזקות ולהשאיר את הקושי במקום אליו הוא שייך.

קורס מרתק, מסקרן ומעניין מאד.
כלי נוסף לארגז הכלים התורם לרווחתו של האדם.

צביה כהן צדק

קשה לי להסביר מילים את שיטות הטיפול של יעל, אך החשוב הוא החוויה שלהן בגוף, בנפש, בראש והן פשוט עובדות. יעל כמטפלת לא חושבת שהיא יודעת מה את צריכה או הכי טוב עבורך, היא לא מתנשאת ,היא מכילה ואחד הדברים שהיא נתנה לי זו היכולת לשנות דברים גם כאשר הכל נראה אבוד ושחור. זה מעבר לתחושת תקווה, זו תחושת מסוגלות, הסתכלות אחרת על מצבים ורגשות ובתוך הטיפול היא מצליחה לתת את  התמיכה שתאפשר למטופל לפעול בעצמו.  תחילה הדברים נראים מוזרים בטיפול אך מהר מאוד מבינים שלא צריך להבין אלא להרגיש ומבחינים  בשינוי מהר.  אני ממליצה בחום ועדיין ממשיכה ללכת ליעל.

אביטל (שם בדוי)

אין רגע דל במודולה (בלימודי) לקונסטלציה קארמתית, שיעל עיני מעבירה, המאתגרת את המוכר והידוע ברמות על. עבורי ועבור הקבוצה.
יעל יצרה מיכל בטוח להסתקרן ולחקור את הלא נודע, הוליכה צעד צעד את המודעות לעולמות שמעבר, בנינוחות, מקצועיות וחכמה. הייתה לי זכות גדולה ללמוד ממך ואתך יעל יקרה .
העולם שלי התרחב, הראיה שלי בהירה יותר, והמיכל גדל.
מכירה ומוקירה על כל ההתנסויות, כול רגע ורגע של למידה במסע, שממנה חזרתי מלאה במתנות.
תודה מכל הלב.

 

דיאנה  גלזר   MSC

יעל התגלתה כאשת מקצוע מהשורה הראשונה, גם בקונסטלציה משפחתית וגם בטיפול בכלל.
בדרך הלימוד שלה, יעל מנגישה את השיטה בקלות לתלמידים תוך התוויית דרכי עבודה וכלים המאפשרים להתחיל לעבוד אפילו לכאלה שבתחילת הדרך. היא עושה זאת בנעימות, בגובה העיניים, מעודדת ומעבירה ביטחון למתחילים.
בדרך עבודתה, היא מגלה אף אחריות רבה.

הגר, מטפלת רגשית בשיטות קצרות טווח

״ אצל יעל עיני למדתי יותר ממודולה אחת והסיבות לכך הן רבות. ראשית  המידע הועבר בצורה עניינית ובהירה, אבל ידע הוא רק ידע, ואני התחברתי בעיקר לחשיבה הפתוחה, לחיבורים המעניינים בין הדברים שעולים כמו באקראי ואשר הובילו אותי לגילויים אישיים חשובים. אהבתי ועדיין את היחס האישי אשר מעורר תחושה של אכפתיות אמיתית ורצון אישי לתרום ולעזור.

אטי תירוש, מאמנת מטפלת ומנחה בגישות משולבות

רוצים לדעת יותר?יש לכם שאלות? צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים
ואחזור אליכם בהקדם

רוצים ליצור שינוי בחייך?
יש לכם שאלות? צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן