למה אני לא מצליחה לשחרר את הגרוש שלי?

מהראש שיחררתי, אבל יש משהו שמחזיק ביניינו, אני עדיין מחוברת אליו". אני מביאה ייצוג למה שמחבר ביניהם ומבינה שמדובר בסיפור קארמתי ואני מביאה ייצוג ל"קארמה משותפת".
האם זה "שיעור נשמתי" או "למידה נשמתית"?

בחודשים האחרונים אני מרגישה בתוכי את ההבדלים בין שיעורי נשמתי ללמידה נשמתית ואני רוצה להעמיק ולבדוק את ההבדלים האלו.
איך בעיות בשיווק קשורות לגלגולים קודמים שלה?
שיעורים נשמתיים עם כסף

כסף משקף לנו הרבה דברים, הוא גורם לנו ומאלץ אותנו לעשות כל מיני דברים.
כסף הוא אמצעי להתפתחות נשמתית הוא לא ההתפתחות הנשמתית.
אני רוצה לשחרר גלגול ספציפי

אנחנו מתערבבים עם גלגולים קודמים והופכים אותנו לשלנו, כשיש במערכת הנשמתית שלנו כאב מאוד גדול ותחושה שמשהו לא הושלם
קארמה – מישהו עשה לנו משהו רע והנה זה מתנקם בו ?

כדי להבין קארמה-
צריך לצאת מהסיפור הרגעי, שאנחנו חווים, אל תמונת מבט רחבה יותר.
הגשמה עצמית תעסוקתית ודיכאון

כמעט תמיד מה שאנחנו רוצים לעבוד עליו מכיל גם וגם וגם. הגלגולים הקודמים מתערבבים בהעברה הבינדורית ופוגשים את הילדה הפנימית שבתוכנו עם מה שהיא כן/לא קיבלה מההורים שלה
איברים שהוצאו מהגוף, ומה הם מחזיקים בתוכם, גילויים מתוך מפגשי החקירה הרוחנית.
זוגיות וקארמה

אנחנו נושאים איתנו פצעים, כאבים, טראומות, נדרים והבטחות מזמנים אחרים, שאנחנו אפילו לא יודעים שאנחנו נושאים איתנו, והם משפיעים עלינו בחיים שלנו עם בני הזוג שלנו.
הרצונות שלי, מול הרצונות של הנשמה והפער ביניהם.

איך זה שיש פערים בין הנשמה ואני? תהיתי, איך זה שאני רוצה משהו והנשמה לא. אם הנשמה לא רוצה אותו – למה אני כן?